a

[AMA Özeti] Cocos-BCX Küresel Topluluk Katılımcısı Alvin ile Binance Sri Lanka AMA

coinnet
coinnet

11 Ağustos’ta Cocos-BCX, Binance Sri Lanka’nın ev sahipliğinde başarılı bir AMA düzenledi ve burada Cocos-BCX’in Küresel Topluluklar Sorumlusu Alvin, topluluktan gelen birçok harika soruyu yanıtladı. AMA’ya 2000’den fazla kişi katıldı. Bu harika etkinliği kaçırdıysanız, topluluğun kontrol etmesi için bazı mükemmel Soru ve Cevapları sizler için hazırladık.

Aşağıda, AMA sırasında olanların bir özeti bulunmaktadır;

. . . . .

Konuşmacı tanıtımı:

Alvin: AMA’da bana burada olma fırsatı verdiğiniz için teşekkür ederim. Ben, Cocos-BCX’den Alvin ve Cocos-BCX’in Küresel Topluluklar Katılımcısıyım.

Yedi yıllık blockchain yatırım deneyimim, İnternet ürün yöneticilerinde beş yıllık deneyime ve global olarak blockchain ürün operasyonları bilgisine sahibim.

Global blockchain proje derecelendirme platformu ONE.TOP’un ortağıydım, genel planlama ve operasyonlara katıldım.

Oyun endüstrisini derinlemesine kavrayarak, Blaze of Battle’ın 4,44 milyondan fazla kullanıcıya sahip olduğu ve gelir açısından ilk 100 ABD mağazası arasında yer aldığı çeşitli mobil oyunlar işleten Leyi’de çalıştım.

Proje Tanıtımı:

Yeni nesil dijital oyun ekonomisi platformu. Tam olarak ‘Cocos BlockChain Expedition’ olarak adlandırılan Cocos-BCX, oyun geliştiricilere oyun geliştirmede rahatlık ve eksiksizlik sağlarken, kullanıcılara yepyeni bir oyun deneyimi, benzeri görülmemiş oyun durumu ve oyunlar için entegre edilmiş bir çok platformlu çalışma zamanı ortamı oluşturmayı amaçlamaktadır. Oyunlarda elde edilen tüm varlıklar tamamen kullanıcılara aittir.

https://t.me/CocosBCXNews/1280

Cocos BCX Global topluluğuna hoş geldiniz;

Twitter:https://twitter.com/CocosBCX

Medium:https://medium.com/cocosbcx

Official Telegram:https://t.me/cocosbcxen

Official website: https://www.cocosbcx.io/

White Paper: https://www.cocosbcx.io/static/Whitepaper_en.pdf

Cocos-BCX Sri Lanka : https://t.me/cocosbcxsrilanka

. . . . .

Q1- Cocos-BCX 2020’nin ilk yarısında hangi başarıları tamamladı?

Alvin: Bildiğiniz gibi Cocos-BCX, COCOS MainNet token swap, Cocos-BCX MainNet node seçimi oylaması, Cocos-BCX MainNet Builders & Angels planı, DApp, bölgesel topluluklar oluşturma vb… gibi bir dizi kilometre taşını tamamladı. Hepinize teşekkür ederim. Bu, sizin desteğiniz!

  • COCOS MainNet Token Swap

COCOS MainNet token takasının (swap) resmi olarak piyasaya sürülmesinden bu yana, sürekli olarak borsalar ve cüzdanlarla kenetlenen teknolojiler üzerinde çalıştık. Şu anda Binance, HOO Exchange ve Bitpie Wallet, COCOS ana zincirini ve COCOS MainNet token takasını başarıyla destekledi.

  • Cocos-BCX MainNet Builders & Angels Planı

12 Aralık 2019: Cocos-BCX MainNet “Gang Rinpoche” başlatıldı. Cocos-BCX ekibi MainNet Node politikası ve MainNet Builders & Angels politikasını duyurdu. 18 Haziran 2020 itibarıyla Cocos-BCX, toplamda 3 parti olmak üzere 48 MainNet ekosistem Builders&Angels’i duyurdu. [MainNet Stage] COCOS ekosistemi Builders & Angels teşvik planı 2.0’ın yayınlanmasından bu yana, sürekli olarak dünyanın her yerinden başvuru alıyoruz. Başvuruları aldıktan sonra, Cocos-BCX vakfı, başvuru sahiplerinin kalitesini ekip itibarını, sosyal medya durumunu, topluluk etkinliğini vb… gibi çeşitli yönlerden düzenli olarak araştırır ve inceler.

  • Cocos-BCX MainNet Node seçim oylaması

11 Mayıs’ta Cocos-BCX MinNet node seçimi ve oylaması resmen başlatıldı. Cocos-BCX, 11 aktif BPs ve 11 aktif Konsey için topluluk oylaması yoluyla Cocos-BCX ağını ve ekolojik yönetişimi destekleyen DPoS konsensüs mekanizmasını gerçekleştirdi. Cocos-BCX MainNet için, bilgi işlem gücü, bant genişliği, depolama desteği, dahili teklifler, parametre yapılandırması vb.sağlar., Cocos-BCX MainNet ekosisteminin sağlıklı gelişimini teşvik eder.

  • DApps Geliştirmeleri

Cocos-BCX Mainnet’te “Crypto Knights Şövalyeleri”,“Dragon must be die”,“XPet”,“Panda Oyunları” vb. gibi birçok ilginç Blockchain oyunu başlatıldı. Cocos-BCX tüm ekosistemini genişleterek 2020 boyunca giderek daha ilginç ve çeşitli uygulamalar getirmeye devam edeceğiz.

Ayrıca DAPPX ve Dappbirds, COCOS cüzdan işlevini resmen başlattı.

Ve Ayrıca, Dapreview, Cocos-BCX zincirinin web sitesi alt navigasyon menüsüne eklenmesini ifade eden Cocos-BCX DApp bölümünü resmen başlattı. Kullanıcılar, App Review resmi web sitesi aracılığıyla Cocos-BCX uygulamalarını deneyimleyebilirler.

  • COCOS pazarının artan dolaşımı

Şimdiye kadar, COCOS finans, MXC Borsası, Binance Borsası, vb… gibi ondan fazla borsada listelenmiştir.

  • Cocos-BCX NFT

Cocos-BCX FT mall resmen başlatıldı, kullanıcılar Cocos kullanarak tişörtler, şapkalar gibi Cocos-BCX’in çevresel ürünlerini satın alabilirler. Bu arada, tatil ile ilgili NFT airdrops’u başlatmaya devam ediyoruz, marka bilinirliğini ve kullanıcı katılımını artırıyoruz.

 

Q2: Blockchain ve oyun arasındaki ilişki nedir? Blockchain gelecekte bağımsız bir oyun platformu veya ticaret platformu olacak mı?

Alvin: Bu soruyu aşağıdaki üç soruyla cevaplayacağım:

  1. Blockchain oyunları mainstream oyun pazarına girebilir mi, yoksa kumar oyunlarıyla mı sınırlı olabilir?

Şu anda, blockchain oyunları çoğunlukla kumar oynamaktadır. İlk dönem Apple oyunu Slot en büyük kategoriydi ve bir niş haline gelmesine rağmen hala çok karlı durumda. Tencent tarafından yayınlanan oyun, Let’s Catch Demons’ın Konsorsiyum blok zinciri ile entegre olduğu söylendi. Ve oyuna girdiğimizde bir demon jeton olduğunu hayal edebiliyoruz. Oyunda 50 milyon aktif oyuncu olduğunu ve bunların 5 milyonunun üst düzey demon’ları kazandığını varsayalım.

Şu anda Tencent, Tencent Consortium blok zincirinde bağımsız olarak bulunabilen bu demon Jetonlarını kullanabilen başka bir MMO veya bir kart veya başka bir oyun geliştiriyor. Kullanıcıların cüzdanındaki bu demon’lar, giriş yaptıktan sonra yeni oyunda da kullanılabilirler. Ardından, yeni oyun en kısa sürede 5 milyon yüksek kaliteli, istikrarlı oyuncuya sahip olacak.

Pek çok insan, oyun geliştiricilerin bu yolla para kazanamayacaklarından endişelenirken, aslında durum tam tersine. Çünkü oyun için kullanıcı edinme maliyetini düşürebilir ve aynı öğe farklı oyunlarda kullanılmaya devam edilebilir. Bulut oyunlarıyla, oyuncular oyuna istedikleri zaman herhangi bir cihazdan kolayca girebilir ve oyunun yaşam döngüsü de uzatılabilir. Nihayetinde, oyun geliştiricileri en çok fayda sağlayacak kişiler olacaktır..

Google tarafından GDC sırasında başlatılan bulut oyun akışı Stadia ve yeni olan birinci taraf oyun stüdyosu Stadia Games ve Entertainment tarafından en iyi şekilde kanıtlanabilir durumda. Google, bunun gelecekte 10 milyar dolarlık bir işletme olacağına inanıyor.

5G teknolojisi ile bulut oyununun yaşam döngüsü uzatıldı. Tek bir dünya görüşü altında milyonlarca aktif kullanıcı olacak ve kullanıcılar Twitter bağlantısı üzerinden herhangi bir zamanda oyuna kolayca erişebilecekler. Altta yatan blockchain ile, sahne, karakter ve hatta hesapların değeri, işlem görme, koruma ve katma değer potansiyeli ile artmaya devam edecektir.

  1. Tüm oyunu bir zincire koymak mı yoksa oyun içi öğeleri bir zincire koymak mı?

Mainstream oyun pazarı blockchain kavramını benimsiyor. Bununla birlikte, mainstream oyun geliştirme ekiplerinin blockchain ile öğrenme ve geliştirme süreci çok daha yavaştır. Oyunda ise blockchain kritik bir destekleyici teknolojidir, ancak oyun çalışma ortamı, donanım ve ağ için temel bir şey değildir.

Tüm oyunun zincir üzerinde olmasına gerek yok. Aynı şey kumar oyunları için de geçerlidir. Kumar oyunlarında rastgele sayılar kavramı, çevrimdışı kumar pazarını güvenilir, şeffaf ve verimli bir blockchain teknolojisi çözümü ile değiştirmektir. Ancak bu uzun bir süreçtir.

  1. Blockchain teknolojisini oyunlara uygulamakla ilgili ise, erken aşamada bunun için uygun bir oyun formu var mı?

Bu nedenle, blockchain teknolojisinin oyunlara uygulanmasının trend olacağı sonucuna vardık. Blockchain teknolojisinin uygulanması için hangi tür oyunların daha uygun olduğuna gelince, bu durumda kumar oynamak faktörü gibi düşünülebilir, ancak bu bizim asıl olan niyetimiz değildir.

Esports şu ana kadar bizim için uygun bir form değildi. Özellikle, oyun içi öğelerin katma değerini destekleyemeyen gerekli performans ve dengeli tasarım hakkındaki zamansız kararlar. İnsanlar, blockchain’in uygulanması için ideal bir form olduğunu düşündüğümüz minecraft’ın blockchain versiyonunu dört gözle bekliyorlar. Ancak, minecraft oyunu, geliştirilmesi son derece zor olan kategorilerden biri olduğu için, kısa vadede bizim için en iyi seçenek değildir. Minecraft’ın şu anda açık bir ekonomik ve ticaret sistemi yok.

 

Q3: bize COCOS NFT hakkında daha fazla bilgi verebilir misiniz?

Alvin: Cocos-BCX FT mall resmen başlatıldı, kullanıcılar Cocos kullanarak tişörtler, şapkalar gibi Cocos-BCX çevresel ürünlerini satın alabilirler. Bu arada, tatil ile ilgili NFT airdrops’u başlatmaya devam ediyoruz, marka bilinirliğini ve kullanıcı katılımını artırıyoruz.

Ayrıca, 2020’deki onsekizinci Çin Uluslararası dijital interaktif eğlence Fuarı (ChinaJoy), 31 Temmuz-3 Ağustos tarihleri arasında Şangay Yeni Uluslararası Fuar Merkezi’nde planlandığı gibi gerçekleşti. Bu ChinaJoy çevrimdışı sergisi ile birlikte, çevrimiçi ekran aynı zamanda ilk “ChinaJoy Plus” bulut sergisini başlatacak. Dahası, ChinaJoy Plus Biletleri, yalnızca Cocos-BCX tarafından sağlanan NFT işlevine sahiptir. Kullanıcılar ChinaJoy Plus’a giriş yaparak NFT’Yİ alabilirler.

 

Q4: Cocos-BCX, DeFi’yi uygulamayı planlıyor mu?

Alvin: Son aylarda DeFi projelerinin piyasa değeri patlama yaptı. Tüm sektörün dikkatini çekti ve birçok yatırımcı çok para kazandı. Son zamanlarda popüler olan bir finansal kavram olarak, dağıtılmış finansın geleneksel finansa benzer üç temel unsuru vardır: finansal varlıklar, finansal kurumlar ve finansal araçlar.

Tam işlem işlevlerine ve varlık özelliklerine sahip tam bir merkezi olmayan ağ olan Cocos-BCX, doğal olarak DeFi özelliklerini destekler. DeFi projesinin tek yönü ile karşılaştırıldığında, Cocos-BCX daha güçlü bir finansal varlık formuna, daha verimli zincir içi fonlara ve Yönetişim kurumlarına ve geleneksel finans ile aynı deneyim seviyesine sahip finansal araçlara sahiptir. Teslimat ve kullanım ile oyun alanı Dijital varlıkların ana dolaşım biçimi olarak kullanılması, ideal dağıtılmış finansal biçimin doğum yeri olabilecek DeFi için daha da uygundur.

Cocos-BCX ekibi sektördeki haberleri dikkatle takip etmeye devam edecek. Oyunlar için entegre edilmiş bir çok platformlu çalışma zamanı ortamı oluşturmayı, geliştiricilere oyun geliştirmede kolaylık ve eksiksizlik sağlarken, kullanıcılara yepyeni bir oyun deneyimi, benzeri görülmemiş oyun durumu ve tamamen sahip olduğu oyunlarda elde edilen tüm varlıklar sunmayı hedefliyoruz…

 

Q5: Cocos-BCX’İN 2020’in ikinci yarısı için planı nedir?

Alvin: MainNet COCOS swap’ından sonra, MainNet COCOS tüm ekosistemde dolaşacak, böylece 2020 boyunca giderek daha ilginç ve çeşitli DApp’leri çekecek ve tüm Cocos-BCX ekosistemini genişletecektir. Ekosistemimize katılmakla ilgileniyorsanız, lütfen bizimle iletişime geçin.

Ayrıca Cocos-BCX, daha aktif topluluk üyelerini ve destekçilerini çekmek için küresel topluluk ekolojisinin inşasını güçlendirmeye devam edecek. Şu anda, Cocos-BCX ekosistemi Builders & Angels’a katılan dünya çapında sekiz ortağı var. Dahası, COCOS MainNet Ecosystem Builders & Angels teşvik planı uzun bir süre geçerli olacak ve herkes buna katılabilir.

Cocos-BCX ekibi, mümkün olan en kısa sürede birden fazla alım satım çifti sağlamak için daha fazla ticaret platformuyla işbirliği yapacak ve piyasa likiditesini ve kullanıcı alım satım deneyimini iyileştirmeye çalışacaktır.

2020’de, NFT’nin blockchain teknolojisini oyunlar ve dijital içerik ilişkilendirmesi ile birleştirme yolundaki en önemli gelişme olacağına inanıyoruz. Bu nedenle, 2020’de NFT heterojen varlıklarının Cocos-BCX’e uygulanmasını teşvik etmeye odaklanacağız. Çin’de, bazı bilet acenteleriyle şimdiden işbirliğine başladık. Küresel olarak, büyük ölçekli İnternet platformlarıyla da işbirliğine ulaşmayı umuyoruz. Ortak NFT değişimi, oyun geliştirme CP’si ve kendi teknolojimiz aracılığıyla oyun içi öğe varlıkları, bilet belirtme ve hatta varlık zincirleme yapmak mümkündür.

. . . . .

Twitter’dan Gelen Beş Soru:

Q1 OCOS BCX toplam arzı 100 milyar, bu çok yüksek bir tedarik miktarıdır, COCOS’TA Tokenin değerini artırmak için yakmak veya satın almak için herhangi bir planınız var mı?

Alvin: Her şeyden önce, Cocos-BCX, oyun pazarında dijital içerikten para kazanma ve dijital varlık işlemleri için gelecekteki talebi çözmeyi hedefliyor, bu nedenle gerçek dolaşıma hazırlanmak için yeterli miktarda token’a ihtiyacımız var. Geçtiğimiz 2 yılda, giderek daha fazla proje stake etme, deflasyon modelini ve jeton yakmayı benimsedik. Tüm bu yöntemlere dikkat ediyoruz.

Bununla birlikte, operasyon ve pazarlama açısından pazar hala erken bir aşamadadır, bir deflasyon modelinin mi yoksa jeton yakmanın mı benimseneceğine uygulama senaryosu tarafından karar verilmelidir.

COCOS oyunlarda dolaşıyor ve dijital içeriğin ilişkilendirilmesini gerçekleştirmeyi umuyoruz. Bugün COCOS, beklediğimiz uygulama senaryosuna hala sahip değildir. Şu anda, eğer COCOS’un kur fiyatını yükseltmek için küçültürsek veya yakarsak, ilk niyetimize aykırı olacaktır. Ancak deflasyon veya jeton yakmaya gerçekten ihtiyaç duyulduğunda, başarmanın çeşitli yollarını değerlendireceğiz. İşte COCOS’un iki orijinal amacı: birincisi, COCOS genel zincirinin uygun senaryolarına uyuyor ve kullanım amacını karşılamak için maksimize ediyor. İkincisi ise, yatırımcıların, toplulukların ve tüm katılımcıların çıkarlarını içeriyor olması. Aslında bu bir soru olup olmaması değil, ne zaman ve nasıl sorusudur.

 

Q2: Cocos’a ortakları dahil etme planları nelerdir? Ve cocos’un gelecekteki ortakları ne olacak?

Alvin: Şimdiye kadar, teknik ekipler ve topluluklar da dahil olmak üzere birçok büyük kuruluşla bir ortaklık kurduk. Lütfen kontrol edin: [MainNet Stage] Cocos-BCX’in İlk 38 Ekosistem Builders ve Angels Listesi Grubu https://medium.com/@CocosBCX/mainnet-stage-cocos-bcx-s-first-batch-of-38- ekosistem-oluşturucular-melekler-listesi-1ec6f1bce66c

2020’de Cocos-BCX, daha aktif topluluk üyelerini ve destekçilerini çekmek için küresel topluluk ekolojisinin inşasını güçlendirmeye devam edecek. Şu anda, Cocos-BCX ekosistemi Builders & Angels’a katılan dünya çapında dört ortak var. Dahası, COCOS MainNet Ecosystem Builders & Angels teşvik planı uzun bir süre geçerli olacak ve herkes katılabilecek. Bu plan uzun bir süre geçerli olacak ve herkes katılabilir.

 

Q3: COCOS’un market fiyatı hakkında herhangi bir tahmininiz var mı?

Alvin: Ağustos sonunda son COCOS kilidini ve COCOS pazarının artan dolaşımı ile, kullanıcıların daha aktif bir şekilde ticaret yapmasını bekliyoruz. Ancak fiyat birçok öğeye bağlı, bu yüzden tahmin etmeyeceğim.

 

Q4: Cocos-BCX’İN 2020’deki planı nedir? Bir yol haritası var mı?

27 Şubat 2020’de Cocos-BCX MainNet token değişimini başlattık. 02 Nisan 2020 saat 18: 00’de (UTC + 8) Binance, COCOS MainNet token swap’ın tamamlandığını ve MainNet COCOS para yatırma, çekme ve ticaret hizmetlerinin açıldığını duyurdu. Swap sona ermeden önce her COCOS sahibinin swap işlemini bitirmesini sağlayacağız.

Cocos-BCX, [MainNet Stage] COCOS Ecosystem Builders & Angels Incentive Plan 1.0’daki ödülleri ve konumu optimize etti ve 24 Mart’ta 2.0 sürümünü kullanıma sundu. 15 Nisan itibarıyla Cocos-BCX, 42 MainNet Ekosistem Builders & Angels’i duyurdu ve resmi olarak Cocos-BCX ekosisteminin sağlıklı gelişimini desteklemek teşvik planı uygulandı.

11 Mayıs’ta Cocos-BCX MainNet node seçim oylamasını resmi olarak başlattık. MainNet COCOS takasından sonra, MainNet COCOS tüm ekosistemde dolaşıma başladı, bu nedenle 2020 boyunca daha ilginç ve çeşitli DApp’leri üstüne çekerek tüm Cocos-BCX ekosistemini genişletti.

Ağustos 2019’da COCOS, Binance’de resmen başlatıldı. Aynı zamanda, ondan fazla borsa aktif olarak COCOS’u başlattı. 2020’de daha etkili ve küresel borsalarda COCOS’u başlatmaya devam edeceğiz. İnsanların COCOS pazarının dolaşımına ortak katkıda bulunmalarını da memnuniyetle karşılıyoruz.

2019’da CocosWallet (mobil cüzdan) ve Cocospay eklenti cüzdanı, tarayıcı, forum, Cocos-BCX Wikipedia, geliştirme belgeleri, Bounty, geliştirme asistanı ve ChianIDE’yi listeledik. 2020 yılında, yukarıdaki ürünleri yinelemeye ve daha fazla ekolojik ürün eklemeye devam edeceğiz.

Küresel toplulukların ekolojik gelişimi: 2020’de Cocos-BCX, daha aktif topluluk üyelerini ve destekçilerini çekmek için küresel topluluk ekolojisinin inşasını güçlendirmeye devam edecek. Şu anda, Cocos-BCX ekosistemi Builders & Angels’a katılan dünya çapında dört ortağı var. Dahası, COCOS MainNet Ecosystem Builders & Angels teşvik planı uzun bir süre geçerli olacak ve herkes katılabilecek.

Ayrıca iki haftalık raporlarımız ve aylık raporlarımız var. İnsanlar Cocos-BCX’in ilerleyişini resmi kanallar aracılığıyla öğrenebilirler. Herhangi bir sorunuz varsa, lütfen Telegram Resmi Grubu’na https://t.me/cocosbcxen katılın ve yöneticilerden yardım isteyin. Sorunları mümkün olan en kısa sürede çözmenize yardımcı olacağız.

 

Q5: Zaten diğer Blockchain oyun platformlarını kullanıyorum. Neden Cocos Platformuna Geçmeliyim? Cocos platformunda hangi Ana avantajları elde edeceğim?

Alvin:

Minimum İşlem Gecikmesi!

Cocos-BCX, işlemler için bir sözdizimi öncelik tanımlayıcısı ile birlikte gelir. Bir işlem anında doğrulama olarak tanımlandığında, düğümler işlemi hemen gönderecek, işleyecek ve yayınlayacaktır. Blok üretimi ve işlem yürütme, hızlı eşzamansız doğrulama için eşzamansız hale gelir. Anında yanıt, başka bir fikir birliği önceliğidir. Bununla birlikte, işleme yanıt vermek neredeyse hiç gecikmiyor. Düğümler işlemleri hemen gönderecek ve bu da; Yeterli Yüksek Eşzamanlı İşleme Kapasitesi’dir.

Sözleşmeli Sanal Makine

Sözleşme, yürütme verimliliğinin kullanıcılar için sağlam bir oyun deneyimi sağladığından emin olmak için Cocos-BCX, zincir içi oyunlar için LUA’ya dayalı yüksek hızlı sözleşmeli sanal makine şeması ortaya çıkarır. Mevcut rakiplerden farklı olarak, program, özel yapım ve optimize edilmiş çalışma zamanı ortamı ve yürütme verimliliğinin yanı sıra SDK’dakilerle aynı olan dil ve API sistemi, zincir ve oyun yürütme ortamı için birlikte çalışma arayüzleri içerir. Tüm bunlar, çevredeki monotonluğu ve zayıf esnekliği ve blockchain sözleşmelerinin özelleştirilmesini ele alıyor. Akıllı sözleşmelerin kullanımı, para biriminin tanımının ötesine geçerek, muhtemelen temel algoritmalar, ayar, birim, sahne ve hatta haritayı içeren oyunlarla doğrudan ilgili içeriğe gitmeleridir. Geliştirilmiş sanal makine yalnızca daha karmaşık ve esnek sözleşme biçimlerini desteklemekle kalmaz, aynı zamanda akıllı sözleşmelerin yürütme verimliliğini de büyük ölçüde artırır.

Küçük ölçekli konsensüs elde etmek için farklı tanık Delegasyonu modelleri.

Geliştirme ekibi, tanık hızına bağlı olarak çeşitli delegasyon şablonları tasarlar, böylece tek delegelerin tüm çalışma zamanı oyunlarına aynı anda tanık olması ve işlemesi gerekmez, ancak aynı türden birden fazla oyuna tanık olmaya ve saymaya odaklanır. Ayrıca, şablonların altında, farklı oyunların veri veya tanıklarının sunulması asenkrondur. Her oyun uygun bir yetki şablonunu seçecektir. Eş zamansız şablonlar altındaki veriler, zincir üzerindeki veri tabanı hizmeti aracılığıyla doğrulanır. Yani kullanıcılar, zincirdeki verileri doğrular, depolar ve alır. Bu işlem, büyük oyunlar için oyuncu verilerinin işleyişini desteklemek için yeterince etkilidir.

. . . . .

Beş Topluluk sorusu:

Q1: Cüzdan uygulamanızda yakın zamanda herhangi bir yükseltme var mı? çünkü oldukça kullanıcı dostu değil, aynı zamanda yavaş.

Alvin:

Sorunuz için teşekkürler. Aslında, CocosWallet’i her ay güncelliyoruz, lütfen aylık raporumuzu kontrol edin. https://medium.com/@CocosBCX/cocos-bcx-monthly-report-july-2020-76eab34b7408

 

Q2: Hepimiz #COCOS BCX’in oyunlar için entegre bir çok platformlu çalışma zamanı ortamı yarattığını biliyoruz. Sorum şu: #COCOS BCX projesi için sizi bu Konsepti seçmeye hangi sebepler / faktörler zorladı Çünkü bu oyun konseptinde birçok proje olduğunu biliyoruz? COCOS BCX’te benzersiz bir özellik var mı lütfen bunu da açıklayın

Alvin:

Daha önce cevapladığım gibi, Cocos-BCX işlemler için bir sözdizimi öncelik tanımlayıcısı ile birlikte gelir. Yeterli yüksek eşzamanlı işleme kapasiteli sözleşme sanal makinesi. Küçük ölçekli ulaşım için farklı tanık delegasyon modelleri.

 

Q3: COCOS kilit açma işleminin son partisi ne zaman gerçekleşecek?

Alvin:

Ağustos ayının sonunda, son COCOS kilit açma partisi tamamlanacak. Kilit açma sayısı özel satışın %20’si, COCOS’un önceki iki kilit açma partisi sırasıyla %55 ve %25’ti.

 

Q4: Sevgili takım, yakın zamanda #cocosBCX eko harita 2.0’da duyurulan cocos BCX’in yeni özellikleri nelerdir? Topluluk için önemli güncellemeler ve haberler nelerdir?

Cocos-BCX, uluslararası bir proje olarak, blockchain oyunlarını ortaklaşa yaymak için küresel destekçiler ve dünya çapında mükemmel Builders & Angels’lar ile birlikte çalışmaya isteklidir.

Cocos-BCX MainNet ekolojik Builders & Angels teşvik planının yayınlanmasından bu yana, dünyanın her yerinden başvuru almaya devam ettik. Cocos-BCX vakıf değerlendirmesinden sonra, Afrika, Alman, İtalyan, Pakistan toplulukları ile Fransız, İspanyol, Rus, Türk, Hint, Endonezya, Bengal, Amerikan, Vietnam, Sri Lanka, Filipin ve Arap topluluklarını içeren 12 bölgesel topluluk oluşturduk. Nepal toplulukları hâlâ inceleniyor.

 

Q5: Oyun geliştiricilerin COCOX-BCX ile oyun yaratmasının avantajları nelerdir?

2020’nin ilk yarısında, Cocos-BCX MainNet’te başlatılan “Crypto Knights” – “Dragon Must Die” – “XPet” 、 “Panda Games” gibi pek çok ilginç blok zinciri oyunu başlatıldı. Diğer oyun takımlara Ekolojik Builders & Angels teşvik planına, teknik desteğe, pazarlama ve operasyon desteğine dayalı olarak ilgili fon desteği sağlayacağız.


Beş kısa sınav:

  1. Toplam Cocos arzı?

A: 100.000 Milyon

B: 100,00 Milyon

C: 100,0 Milyon

D: 100 milyon


  1. Cocos-BCX’İN dayandığı canlı programlanabilir bir tarzı var mı?

A: Proof of Work (PoW)

B: Proof-of-Stake (PoS)

C: Delege Edilen Proof-of-Stake (DPoS) fikir birliği mekanizması

D: Diğer


  1. Cocos-BCX blockchain’de kaç Dapp oyunu var?

A: 5

B: 10

C: 20

D: 9


  1. CocosBCX resmi borsalar (çok çift işlem seçmeli

A: MXC

B: Binance

C: Hoo

D: Hotbit


  1. Cocos-BCX MainNet hesaplarının toplam sayısı aşıldı mı ?

A: 1000

B: 10000

C: 0.1 milyon

D: 1 milyon

. . . . .

Daha fazla proje detayı için lütfen Cocos-BCX projesi resmi web sitesini ziyaret edin : www.cocosbcx.io

. . . . .

Cocos-BCX Hakkında:

Website:https://www.cocosbcx.io/

Weibo:https://www.weibo.com/u/2183715773

Twitter:https://twitter.com/CocosBCX

Reddit:https://www.reddit.com/user/cocos-bcx/

GitHub:https://github.com/CocosBCX

Medium:https://medium.com/@CocosBCX

Telegram EN:https://t.me/cocosbcxen

Telegram CN:https://t.me/CocosBCX

Telegram Vietnam:https://t.me/cocosbcxvietnam

Telegram Russia: https://t.me/cocosbcxru

Facebook:https://www.facebook.com/cocosbcx/

Discord:https://discord.gg/jdJMNtC

Developer Document:https://cn-dev.cocosbcx.io/

COCOS Bounty: https://bounty.cocosbcx.io/

Cocos-BCX Blockchain Explorer:https://explorer.cocosbcx.io/

YORUMLAR

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.